mandag den 21. januar 2013

Mandag!

Efter jeg havde spist morgenmad, fik jeg pakket min træningstaske og så cyklede jeg ind til FW..

Mødte en gammel kollega derinde, som havde fået job der, så det var hyggeligt lige at tale lidt med ham..

Så fik jeg trænet Pull-ups, Bryst og Arme, og derefter cardio.. Skulle ha haft 25 min. Cardio, men blev lidt tidspresset, så tog 15 min. med fuld skrald, og så tager det alligevel 10 min. at cykle hjem, så det gir jo 25;).

Og så lige hjem og vende inden turen gik til KBH..

Da jeg kom herover handlede jeg med det samme, og da jeg kom op til min veninde fik jeg pakket og lavet alt mad til i morgen:) Skønt..

Nu slapper jeg af med min veninde, inden jeg hopper i seng, så jeg er frisk til i morgen :)

Dagens træning:
45 min. morgenløb.
Pull-ups.
Bryst + Arme.
15min. Cardio (25min.)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar