tirsdag den 22. januar 2013

Træt.dk!

GaaaB jeg er træt lige nu!
Men har haft en super god dag!

Efter kursus fik jeg trænet, og derefter tog jeg hjem til en veninde, vi havde aftalt at skulle ud og gå en PW, og så spurgte hun om jeg også ville spise med.. Ja tak!

BTW! -da jeg var halvvejs hjemme hos hende, hoppede kæden af cyklen! Aaagh! Og ku slet ik få den på med mine kolde fingre! Så trækkede resten af vejen :/

Til aftensmad lavede hun tatar, har aldrig smagt det før, men det smagte sku ret godt! Men nu er jeg heller ikke kræsen;) Men lækkert var det! Efter vi havde spist tog vi godt med tøj på, og så ud på en PW.. Det blev til 60min.. Og de 60min går lidt hurtigere når man er to ;)
Hun er selv BF atlet, så vi havde masser at tale om! Skønt! Og til februar når jeg skal på det næste kursus, har vi aftalt at træne sammen.. På det tidspunkt er hun sikkert ret skarp, da hun stiller op til Loaded i Marts.. Glæder mig til at se hende på scenen :)

På vej hjem fik jeg sat kæden på, så hjemturen gik lidt hurtigere..
Nu har jeg lige gjort nogle ting klar til i morgen, og er på vej i seng..

Dagens træning:
45min. Morgen cardio.
30min. Coretræning.
Dips.
Roning.
Ben.
25min. Interval på løbebånd. (Lige efter styrke) .
60min. PW.

Kan VIRKELIG mærke mine ben lige nu!!

Godnat!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar