torsdag den 10. januar 2013

Den nye plan!!

Så har jeg lige tid til at lave en update på computeren!


Har ikke lige haft brugt computeren de sidste par dage, derfor jeg ikke har skrevet så meget, men det må jeg hellere lave om på nu!

Jeg vil fortælle om hvad min nye kostplan nu går ud på...

Før jeg fik den nye her, der var jeg i kcal overskud, da jeg skulle bygge meget mere masse på, men det gjorde også at jeg hævede min fedtprocent, og det med hele 5% ... :/ Æv æv..
Dog havde det primært sat sig på maven af mig..
Men det skal laves om nu!

Så nu får jeg kun 2000kcal om dagen, hvor jeg på den gamle plan fik 2600kcal, så det er alligevel en stor forskel på 600kcal, så jeg er spændt på hvad det gør ved min krop :)
Udover at vi skære ned på mine kcal, så skal jeg starte op på BCAA..
Jeg skal tage det lige når jeg står op, inden morgen cardio og igen lige efter styrketræning, eller under styrketræning.. Jeg har købt det der hedder Xtend inde fra bodystore.dk, og jeg glæder mig til at få det! Skulle gerne få det her en af de næste dage.. :)


Udover dette skal jeg også dyrke mere cardio, så efter hver styrketræning, skal jeg ha 25min. cardio, og det kan være på crosstrainere, stepper eller på løbebåndet.. Og jeg klager jo ikke over mere cardio, da jeg elsker cardio :P
Det er egentlig lige det der er af ændringer på mit program :)


Igår havde jeg kun cardio på programmet så der løb jeg intervaller, og det blev til 5km.
Jeg passede det ind med at jeg løb hjem til en veninde, så kunne jeg lige være lidt sammen med hende, og så gav hun en shake + aftensmad, så jeg var fri for at løbe med det ;)

Hun vil selv stille op i år, dog i Bikini klassen, men det gør at vi forstår hinanden rigtig godt, og det er sku dejligt at være 2 der går op i det!

Nu skal jeg snart ud og træne, og dagens træninger bliver:

Pull-Ups.
Ryg.
Cardio 25min.

Og i morgens gik jeg 50min. PW.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar