fredag den 25. januar 2013

Tidlig weekend..

Jeg fik faktisk allerede weekend igår kl.14, da vores underviser på kursus, havde fået feber, og vi var allerede foran i pensum, så istedet for at få fri kl.17, fik vi fri kl.14 :D Det var lækkert at få trænet inden der kom alt for mange i centret igår :) og efter træningen tog jeg lige en tur i sauna! Mmm! -Det er altså godt til mig! Og især til min skulder!
Derefter cyklede jeg hjem til min veninde, og var der resten af aften, hun var ikke hjemme, da hun havde aftaler, så jeg slappede bare af hele aften, det skal jo også til en gang imellem.. :)

Jeg fik brugt mine hooks til træning og de var super gode! Gik faktisk op i kg i næsten alle øvelser!!
Så de kan klart anbefales! Forestiller mig også, at de er lettere at bruge end straps..

Torsdagens træning:
60min. Morgencardio.
Pull-ups.
Ryg.
25min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar