onsdag den 2. januar 2013

Jaaaaanuar!

Jaaa!
Så er det jo blevet januar, og som lovet vil jeg nu starte op på bloggen!

Jeg vil først lægge ud med mine nytårsfortsæt/ målsætninger for 2013:

1. Jeg vil stå i min bedste form til debutantstævnet, og kvalificere mig til DM, og til DM ligge i top 3!

2. Jeg vil undgå alt sukker! Så længe som jeg overhovedet kan, (på nær de carbs jeg får i min shake, efter træning.) Har også indgået et væddemål med en veninde om dette, og skulle jo nødig tabe!

3. Jeg vil forsøge, at komme i den løbeform jeg var i for 2,5 år siden, dengang kunne jeg løbe 10km på under 40min. og løbe 3400meter på en coopertest (12min), dog vejede jeg også næsten 20kg mindre dengang, og havde væsentlig mindre muskelmasse.

BuM!

Jeg syntes selv det er realistiske mål jeg har sat mig, og jeg glæder mig til at se hvordan det skrider frem.
Med hensyn til løb, så er dette jo ikke længere mit primære fokus, så derfor er målet også bare at komme i bedre løbeform, og da jeg jo er tidligere løber, så skulle dette ikke blive noget problem, og kommer også til at smide nogle flere kg, så snart jeg skal på diæt.

Lidt om min dag idag:

Jeg lavede morgencardio i morges, som var 60min. Powerwalk, herefter spiste jeg min morgenmad og så gik jeg igang med oprydning i hele lejligheden sammen med min kæreste, lad os bare kalde ham for M.
Efter oprydningen tog vi ind til byen for at bytte nogle julegaver og derefter hjem, og få gjort lidt rent i lejligheden.

Så spiste jeg min frokost og derefter tog jeg ind for at træne, og så hjem og spise aftensmad, og nu sidder jeg i stuen og blogger :)




Aftensmad: Kylling, bønner, gulerod og porre




Min træning har idag stået på:

60min. powerwalk (Morgen cardio)
Pull-Ups
Rygtræning
KettelCross (Hold træning i Fitness World) sammen med en veninde
Og til slut 10min på stepperen
Her i de næste par uger, der sætter jeg lidt ekstra cardio på programmet, end jeg egentlig skal, da jeg har nydt julen lidt for meget denne gang, og det vil jeg forsøge at rette op på.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar