fredag den 11. januar 2013

Sult!

Så blev det fredag, og dermed weekend!


Har brugt dagen idag på at stå sent op sammen med M, så vi kunne spise morgenmad og hygge os lidt sammen inden næste uge, når han begynder på job igen og jeg starter på kursus..

Derefter tog jeg ind for at træne med en veninde, og så hjem og ordne vasketøj og begynde at pakke lidt til næste uge, og i aften skal jeg bare hygge med M, hvor vi skal se film hjemme på sofaen..

Ja nu hedder overskriften jo sult, og jeg kan virkelig godt mærke at jeg ikke får så meget at spise, som jeg var vant til. Tiden fra jeg har spist mit eftermiddagsmåltid, og indtil jeg skal ha aftensmad er det mest kritiske tidspunkt, og så efter aftensmad inden jeg skal i seng, da jeg kun får mandler inden jeg går i seng, og de mætter ikke heeeeelt lige så meget som den shake og skyr jeg plejede at få.. Men jeg skal bare lige vænne mig til det, så skal det nok gå.. :) Det håber jeg!


OG så var posten forbi med det BCAA jeg har bestilt, men var inde og træne da han var forbi, så det skal jeg ind og hente i morgen, glæder mig til at få det! :)




Dagens træning:

Dips.
Skulder.
Mave.
25min. på stepmaskine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar