lørdag den 5. januar 2013

Godt og skidt...

Så har jeg været hos min coach idag, og det havde jeg glædet mig til!

Jeg vidste dog godt at det kunne være, at jeg var gået et par skridt tilbage på visse punkter, da jeg har haft en lidt for lækker jul, men nydt julen det har jeg!


Jeg har siden min første gang hos ham i august taget ca.6kg  på, og hævet mit fedtprocent med ca.5%, og 5% stigning i fedtprocent er sku liiiige i overkanten! Men han roste mig for mine ben og skuldre/arme og det mere fedt der er kommet på, har også primært sat sig på min mave, og det er jo bare typisk for kvinder!

Så nu skal der laves noget om! Jeg kan også sagtens se, at jeg er blevet noget mere "fluffy" at se på, så det der skal ske nu, er at vi sætter mere cardio på ,og skruer lidt ned for kcal indtaget, så jeg langsomt bliver mere cuttet. Det glæder jeg mig sku til!!

Får den nye plan på mail i løbet af næste uge, så kan jeg fortælle lidt mere om hvad der skal ske.

Efter jeg havde været hos min coach, skulle jeg træne med en veninde hvor jeg skulle ro intervaller og tage dips, men grundet min skulder, som igår var ved at tage livet af mig!!! -Og den er stadig ikke for god idag, så jeg har valgt ikke at ro, da der ikke er nogen grund til at presse skulderen endnu mere!

Efter jeg var hos min coach har jeg bare slappet af, da det til tider har en god effekt på skulderen, hvis jeg ligger ned eller læner mig op af noget, så den kan få lov at slappe af.

Har lagt og set nogle videoer med Dana Linn Bailey, jeg eeeeeeelsker hende bare! Syntes hun er SÅ flot og mega sej!

Hun kommer til Loaded cup for at gæste posere!!
Det MÅ jeg bare se!
 
 
Jeg betragter dagen idag som en hviledag, selvom jeg startede med morgencardio i morges, som blev til 20min. løb.
 
 
Resten af aften skal jeg bruge sammen med M, tror vi skal ud og spise og så hjem og se en film.
 
Ha en god aften :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar