fredag den 4. januar 2013

Fredag!

Ja så blev det fredag, og har hele dagen gået og tænkt at det var torsdag, kan slet ikke finde rundt i dagene lige for tiden..


Det bliver lige et hurtigt indlæg idag, da M og jeg skal hjem til en af hans kammerater og kæreste for at spise og se deres nye hus.

Jeg startede dagen med morgencardio som blev til 36min. løb i rolig tempo.
Så har jeg fået ordnet vasketøj, og det var på tide, havde snart ikke mere rent træningstøj!

Og så fik vi endelig det proteinpulver vi havde bestilt lige inden nytår! Vi var løbet tør for den med chokolade smag, så vi havde kun den med cookies&cream, og den kan altså godt blive lidt vammel..
Så vi havde bestilt endnu en med chokolade smag og så ville jeg prøve pistacie smagen, nøøøj den er god! Den kan varmt anbefales! Vi køber det mærke der hedder starnutrition, da det er det bedste jeg kan finde, til en billig pris, og når vi begge to bruger jævnt meget, så er dette fint til os.

Samtidig med pulveret fik jeg også et par høretelefoner med, som jeg havde bestilt, da de gamle var gået i stykker. Mere om dem i et senere indlæg!



BTW!! Jeg skal ud til min træner i morgen, så han kan se om det går fremad, og så skal jeg forhåbentlig have et nyt træningsprogram, det glæder jeg mig til!! :D



Dagens træning:

36min. morgen løb (rolig tempo)

10min. på crosstrainer (opvarmning inden skulder træning)

Pull-ups

Skulder træning (6 forskellige øvelser, 3-4sæt af hver)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar