søndag den 27. januar 2013

Syg.dk!

Øv! Tror muligvis, at ømheden i kroppen igår, bundede i, at jeg har lidt sygdom i kroppen. :/

For da jeg kom hjem igår efter den lange tur i tog, ja der havde jeg det virkelig dårligt, og meget influenza agtigt :/ Og det har ikke været meget bedre idag :/
Så både igår lørdag og idag søndag, har været hviledage, så min krop kan bruge kræfter på at bekæmpe sygdommen!

Jeg var på vægten i morges, eftersom jeg ikke kunne gøre det igår, og den stod på 68,1kg, så har nu smidt 3,9kg siden d.5. Januar.. 

Resten af dagen skal bruges på at se håndboldfinale med M, en veninde + hendes kæreste og min bror + svigerinde og min far, så det bliver hyggeligt!

Og så håber jeg meget på at jeg er frisk i morgen, så jeg kan komme til kbh, og ikke mindst blive frisk til træningen igen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar