lørdag den 26. januar 2013

Pandekager, Transport og Anatomi..

Til morgenmad havde jeg lovet pigerne at lave protein pandekager, da de heller aldrig havde smagt det!

Jeg havde dog kun pistacieproteinpulver tilbage, så havde ikke de store forventninger til dem..
MEN! - jeg tror det blev de bedste jeg nogensinde har lavet!
Jeg brugte disse ingredienser:

2 mellemstore bananer.
300g. Æggehvider.
3-4spsk. Proteinpulver.
3-4spsk. Havregryn.
1tsk. Bagepulver.
Lidt kanel.
Lidt fedtstof til stegning.

Og der blev mange.!
Jeg blendede bare det hele sammen og vupti! Super nemt! Og pigerne var imponeret, vigtigt! Hehe..

De smagte så godt, at man ik behøvede at komme noget på dem :).

Nu sidder jeg i toget på vej hjem, så jeg sidder og terper noget anatomi:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar