onsdag den 23. januar 2013

Hviledag!

For mig er onsdag en halv hviledag, for har kun cardio på programmet..
Men mine ben er virkelig trætte idag! -Så
Det blev kun til 30min. På stepmaskinen i FW..

Til morgenmad idag, fik jeg havregrød med mango :)

Her om en times tid, skal jeg mødes med en veninde som skal udsendes, så skal lige nå at se hende inden hun tager afsted, glæder mig til at se hende!

Selvom det er trist hun skal afsted, så ved jeg at tiden nu nærmer sig til at en anden veninde snart kommer hjem! -Og det glæder jeg mig til!! Der er faktisk kun 15 dage til hun kommer hjem!! Wii! Glæder mig virkelig meget til at ha hende hjemme igen!! <3

Når jeg har set min veninde idag skal jeg ha læst på noget anatomi og fysiologi til i morgen, når jeg skal på kursus igen :)

God Onsdag! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar