onsdag den 23. januar 2013

Hyggetid!

Så fik jeg set min veninde, inden hun skal ud i næste uge! Det var super hyggeligt! Hun skulle lige ha købt lidt ting til at tage med derned, så vi var inde på strøget og gå en tur..

Og så var vi lige inde og få en Latte, det var dejligt med noget varmt, nu det er så koldt udenfor..


Vi spiste også frokost sammen inde på et lille Bagel sted, det var rigtig lækkert :)

Da vi gik hver til sidst, stødte jeg på butikken Helsam, og den har jeg kun set på nettet, så der måtte jeg lige ind og kigge, det var farligt! Der var godt nok MANGE fristelser og lækre sager! Jeg begrænsede mig dog til at købe dette:

4 forskellige slags te fra Yogi Tea: Choco Chili, Choco, Ginger Lemon og Rooibos.
Kakaopulver lowcarb og uden sukker. Sukkerfri og lowcarb skumfiduser.
 Og hvis der er noget jeg godt kan li', så er det chokolade og skumfiduser! Men nu køre jeg stadig uden sukker jo, så det var jo genialt, at jeg lige fandt dette! Har kun lige smagt choco te'en, og den er god! Glæder mig til at smage skumfiduserne!

Jeg faldt også lige over dette:

Træningstop, korte tights og hooks.
Har længe overvejet at købe straps til at begynde at træne med, men jeg har set at Dana Linn Bailey, bruger hooks, og jeg er netop begyndt at døje med betændelse i venstre underarm, så nu tænkte jeg at jeg ville prøve at bruge hooks.. De hjælper også med til, at når man f.eks træner ryg, så kan man bedre få fat i rygmusklerne, da man ikke syre til i håndledene og ikke behøver et så stramt et greb.

Her til aften har jeg lagt og læst fysiologi og øvet mig på noget anatomi..
Og det vil jeg gøre lidt mere, inden jeg går i seng, så jeg kan blive rigtig god ;)

Godnat..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar