tirsdag den 12. marts 2013

BodyFlow, Puls Spinning, CXworks og styrketræning!

Ja det var lige hva der var på programmet idag efter morgencardio!

Vi fik virkelig trænet noget på kursus idag! Og jeg er nu meget træt!

Vi startede dagen med BodyFlow, som er en blanding af Thai Chi, Yoga og udstrækning. Det tager 60min. Og det var meget sjovt at prøve, man fik testet sin balance og smidighed meget!

Derefter havde vi undervisning inden vi sluttede af med 30min. Puls spinning og 30min. CXworks, som er et hold hvor man træner hele coren.. Og dette er ret effektivt!!

Da kursus dagen var slut trænede jeg selv skulder, biceps og sluttede med 25min. Cardio..

I aften slapper jeg af, og i morgen kl.0815 skal jeg mødes og træne ben og balder med en veninde, og så skal jeg læse op til eksamen, som er på torsdag!! Uhh...

Dagens træning:

80min. Morgencardio.

60min. BodyFlow (hold træning).
30min. Puls spinning.
30min. CXWorks (coretræning på hold).

Skulder.
Biceps.
25min. Cardio.

Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar