mandag den 4. marts 2013

Træning og Maaaad!

Jeg var relativt tidligt herover idag, så da jeg havde sat alle mine ting hos min veninde, tog jeg ned for at handle, så jeg senere kunne forberede min mad til ugen :)

Så spiste jeg min eftermiddags snack, og tog ned i FW, min veninde var der allerede:)

Jeg fik trænet ben og biceps, dog ikke mit nye program, da der var PROPPET med mennesker i centret, så jeg tog de øvelser jeg nu kunne komme til, men det endte nu også med at blive en svedig omgang!

Efter træning tog vi sammen hjem, og så begyndte jeg at forberede min mad til i morgen, samt min aftensmad til idag..

Har sat et billed ind af mine morgenpandekager og dagens aftensmad, som bestod af grøntsager og rejer .. :) Lækkert!

Dagens træning:

30min. MorgenLøb.

10min. Opv. På cykel.
Ben.
Biceps.
25min.cardio.


Nu hopper jeg snart i seng!
Goooodnat! :P



Ingen kommentarer:

Send en kommentar