onsdag den 20. marts 2013

Hva sker der for min krop??!!

Har fået mega ondt i min højre hæl!! Det gør virkelig nas! Det begyndte egentlig igår, og er kun blevet være idag, øv altså!

Hvorfor skal min krop fejle så meget??!! Jeg tænker at mine nye sko måske er lidt skyld i det, dem fra New Balance, har brugt dem meget til styrketræning og PW, og når jeg bare går i dem, så lander jeg jo på hælen, og der er ikke meget stødabsorbering i jo, så tror min hæl er blevet overbelastet :/ Ondt gør det hvertfald!!

Min nakke er heller ik ok endnu, overhovedet ikke :/ Så denne uge må jeg kun styrketræne med 50%...

Skal skrive til min fys igen i morgen, for at fortælle hvordan min krop har det:) Håber den har det bedre! Og at jeg kommer til at sove godt i nat! -For det er altså længe siden jeg har fået en god nats søvn! Så det trænger jeg til!!

Dagens træning:

65min. Morgencardio.

10min. Opv. På crosstrainer.
Bryst.
Triceps.
25min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar