mandag den 25. marts 2013

Træning, Bikini, Fotosession...

Igår søndag stod jeg tidligt op, da jeg simpelthen ikke kan sove særlig længe pt..  Så startede ud med en PW fra morgenstunden af på 40min. Og solen var fremme, det var skøøønt! Se lige disse billeder:



Lækkert hva?

Efter min morgentur, var det hjem og spise og pakke min taske, skulle nemlig mødes med en veninde 0930, til en omgang styrketræning, inden vi 3 piger fra teamet skulle til Århus, for at se på bikini til Debutantstævnet.. Det var nu ret nemt for mig, eftersom min kun må være sort, så jeg skulle bare ha taget mål, hvorimod de andre to tøser må ha' det vildeste bling bling på, de blir SÅÅÅÅ flotte!!

Efter Århus turen, skulle jeg og en af pigerne ud til Coach for at ha' taget træningsbilleder, eller det var egentlig bare billeder af os i træningstøj, men de blev ret gode nogle af dem, og det var sjovt at prøve, glæder mig dog mere til at få taget nogle hvor jeg er i super form! Meeeen det skal nok komme! :)

Resten af aften slappede jeg bare af, havde fået mega ondt i mit venstre ben igår, det var virkelig underligt! Som om jeg havde mega vokseværk, men kun i det venstre... Wierd!

Søndagens træning:

40min. Morgen PW.

15min. Opv. på Crosstrainer.
Full Body.
20min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar