onsdag den 6. marts 2013

Jeg eeeeeelsker...

.... at løbe i solskin! Mmm det er lækkert! Nu mangler jeg bare at det blir varmt nok til at kunne løbe i en top og korte tights!

Som morgencardio idag løb jeg 30min. hvor jeg først løb lidt små intervaller, og derefter en kort tempotur..

Så fik jeg morgenmad og forberedte det meste mad til i morgen, og nu har jeg lige trænet, cardio, triceps og biceps, det blev dog bare en kort omgang, da jeg skal træne med en veninde i aften, hvor den står på ryg, skulder og mave!

Havde mine nye Kari Traa tights på, de er egentlig ikke nye, fik dem sammen med nogle iform blade jeg havde bestilt, og de er SÅ lækre at have på! Man kan faktisk slet ikke mærke at man har dem på :)

Har sat et billed ind af morgenmad til i morgen og af mine tights :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar