mandag den 18. marts 2013

Kvalme!!

Årh ha!  Ja turen igår hjem fra træningslejr var et rent helvede for mig! Fik kvalme og var virkelig dårlig! Tror det var en blanding af for lidt søvn og smerter i skulderen :/ Det var forfærdeligt! Og da jeg kom hjem, gik jeg også direkte ind på sofaen med en pude og et tæppe.!

Fik det dog heldigvis lidt bedre efter lidt søvn, men havde det stadig som om der var lidt sygdom i kroppen :/ Øv! Så resten af søndagen blev brugt på sofaen... :/


Men bortset fra det, så var det en super nice træningslejr, og jeg føler lidt at vi er sådan en lille familie, det er super hyggeligt! Og der er ingen der kigger skævt til hinanden, når man lige fikser sin bøtte op af tasken med mad, hehe.. Det var en lækker weekend!


Tak til mit skønne Team!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar