mandag den 11. marts 2013

Pyyyyyhh! - Sikke en weekend!

Åhhh jeg har haft en travl travl travl weekend! Og har derfor hverken haft tid eller overskud til at skrive her på bloggen... Og samtidig med det, har jeg haft en smule sygdom i kroppen også, ØV!

Fredag: Jeg valgte at løbe en lang morgen tur i mine nye sko fra New Balance, har indtilvidre kun løbet lidt på løbebånd i dem, og styrketrænet i dem, så nu skulle det være.. Og det blev til ca. 12km.. Og det gik super godt, i forhold til, at det var første gang jeg har løbet i barfodssko.. Så det var lækkert!  Herefter fik jeg styrketrænet med min veninde og så gik turen hjem igen, så jeg kunne pakke det sidste og være klar til at flytte, når folk kom og hjalp.. Og vi fik flyttet det hele inden klokken var 19! Er så taknemlig for den hjælp jeg fik! Men hold nu kæft jeg har samlet meget lort sammen i de 5 år jeg har boet i lejlighede, fatter ikke hvordan jeg har kunnet ha det hele i lejligheden, for lige nu kan jeg ikke se hvor det skal være i huset :/ Men jeg finder nok en plads til det meste, og så må resten jo ryge ud, for der skal hvertfald ryddes ud i det! Fredag var også første gang vi sov i huset :)



Lørdag: Morgen startede ud med at jeg troede mine lægge skulle dø!! Av!! Jeg kunne knap stå da jeg trådte ud af sengen lørdag morgen, og troede seriøst at der var noget virkelig galt! Men det er da selvfølgelig pga. den lange tur i de nye sko!! Så note til mig selv og andre! - Hvis du ikke er vant til at løbe i barfodssko, så start laaaaaangsomt ud! Jeg har ikke kunnet gå normalt hele weekenden, og kan det stadig ikke idag mandag :/ Husk det!
De nye sko, som jeg liiiiiige skal vænne mig til at løbe i.

Lørdag trænede jeg en let træning med en af de andre atleter fra teamet, inden vi tog til poseringsseminar i Classic Gym. Og der var mange! ca.50 atleter var mødt op for at få forbedret deres poseringer, eller lære dem for første gang, det var super lærerigt! Og man fik lige luret konkurenterne af :) Var lidt nervøs for min form iforhold til hvordan de andre stod, men syntes slet ikke at jeg stod dårligt i forhold til de andre :)


Billed fra poseringsseminar i classic gym i Aalborg.

Resten af lørdagen brugte jeg på en tur i Ikea med M, og derefter tog jeg hjem og sov, da jeg havde fået det ret skidt, da jeg vågnede igen, havde jeg det lidt bedre og gik igang med at pakke lidt flyttekasser ud, og så var  den dag faktisk også gået..

Søndag: Var hviledag, så der skulle jeg hverken styrketræne eller lave cardio, så der var masser af tid til at ordne ting, og startede med at tage over i lejligheden og gøre den ren, og derefter hjem i huset og pakke kasser ud, og jeg fik samlet en kommode til soveværelset, om aften tog M og jeg hjem til 2 af mine veninder og spiste aftensmad, det var rigtig hyggeligt. . Og så var søndag faktisk også slut..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar