lørdag den 2. marts 2013

Konkurencetræning og flyttekaos !

Super fed konkurencetræning med min coach idag! Skar lige 3sek. af min rotid! Feeeedt!

Derefter trænede jeg skulder, mave og 25min. Cardio..

Og så var det hjem og pakke i kasser.. Årh hvor er det kedeligt at pakke ned! Og hvor er der meget! Holder lige en lille velfortjent pause, og så er det på den igen! Vil gerne ha pakket hele køkkenet ned idag, så det kun er de mest nødvendige ting der står tilbage. Skal først flytte alle tingene i næste weekend, men da jeg jo er på kursus i Kbh, hele ugen op til, så skal det hele pakkes ned inden mandag! Og jeg syntes virkelig at jeg stadig mangler meget! Pyyyh...

Nå jeg må hellere igang igen..

Dagens træning:

Konkurencetræning.

Skulder.
Mave.
25min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar