mandag den 25. marts 2013

Jeg svææææver!

.... Og det gør jeg! Jeg var nemlig tidligere i dag ude ved min massør, som jeg ikke har været ude ved længe, og det var skøøønt! Havde virkelig brug for det! Men til min store overraskelse, var jeg faktisk slet ikke så spændt i ryg og nakke som jeg førhen har været, og det er jo en skøn ting! Så da jeg gik derfra følte jeg seriøst at jeg svævede! Tak Jannie!

Jeg havde spurgt om hun ville bruge lidt tid på mine læg også, da de pt. bliver en smule overbelastet af løb i de nye sko, og i morges løb jeg jo de 12km. i dem, og det kan mærkes! Er du vild de var ømme da hun gik i gang!! Hvis det havde været hvilken som helst anden person, som havde trykket på mig, som hun gjorde, ja så havde de nok fået et spark lige i maven! Hehe.. Men godt det var det altså! Og er sikker på min krop har godt af det, alle burde forkæle sig selv med massage 1-2 gange om måneden, det fremmer også restitutionen, så det gir' kun bonus! ;P Det skal lige siges at det ikke er wellness massage jeg får, men sports massage, så der bliver taget ved!

Jeg kan varmt anbefale Jannie, og du finder hendes hjemmeside lige HER !


Inden jeg var ude og få massage, var M og jeg inde og træne, fik dog ikke nået alle 25min. Cardio efter styrke, da vi blev lidt presset på tid :/

Dagens træning:

60min. Morgenløb.

Pull-Ups.
Bryst.
Triceps.
Mave.
15min. Cardio.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar