mandag den 11. marts 2013

Ømme lægmuskler, læsning og træning!

Ja mine lægmuskler er stadig ramte idag! Øv! Så det blev ikke til morgenløb idag:/ Men gik en rask tur i stedet for, og tog et par flotte billeder undervejs:) Men shit det var koldt i morges!! Hvor blir foråret af?? Savner virkelig varmen!

Efter gåturen spiste jeg morgenmad og fik pakket mine ting til endnu en uge i KBH.. Tog med toget kl.11, og fandt en plads i familie vognen, fandt jeg ud af lidt senere.. Der var mange højtråbende børn med! -Men fik dog læst lidt alligevel..

Da jeg kom frem til min veninde, tog jeg op og handlede og så forberedte jeg maden til i morgen:)

Derefter tog jeg i FW for at træne, og nu ligger jeg på min venindes sofa og læser,, men det vare nok ik længe inden jeg hopper i seng, for er godt nok træt!

Dagens træning:

45min. MorgenPW.

10min. Cardio. Opv. Til styrke.
Pull-Ups.
Bryst.
Triceps.
Mave.
25min. Cardio.

Lidt billeder fra min PW i morges:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar