søndag den 3. marts 2013

Endnu mere flyttekaos! Nyt program og vejning!

Jeg brugte hele aften igår på at pakke ned, og så hjalp jeg også ude i huset med lidt, så var virkelig træt igår da jeg endelig ramte sengen!

Dagen idag har næsten været som igår.. Stod op og begyndte at pakke, men løb tør for flyttekasser, så måtte ud og købe nogle flere .. Men nu har jeg stort set også pakket alt, som kan pakkes ned..! Fedt! Og jeg har fået pakket til i morgen, når jeg skal til KBH igen :)

Da jeg var kørt træt i pakningen, og mente jeg var godt med, tog jeg ind for at træne, og der var herligt! Efter træningen tog jeg ud til M, som var i huset, og så fik jeg hjulpet lidt derude.. :) Det blir altså godt når det er færdigt!

Jeg er forresten kørt lidt træt i min styrketræning, så har forsøgt mig med at ligge et nyt program, har jo fået en masse redskaber på kursus, så hvorfor ikke prøve det af på mig selv?
Har lavet et 3-split program, og trænede den første af dagene idag, glæder mig til at se om det gør noget godt for mig:)

Jeg var også på vægten her i weekenden! Og den sagde 66,8kg.. Så det går den rigtige vej!

Dagens træning:

Bryst.
Triceps.
Mave.
25min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar