mandag den 18. marts 2013

Skulderen? Nakken??

Da jeg vågnede i morges havde jeg stadig ondt i skulderen! :(

Jeg stod op, kørte M på job, og så ville jeg ud og løbe, men det blev sku en kort tur, som i virkelig kort!! Vejret var SÅ dårligt! Og min hals snørede sig fuldstændig sammen :( Så jeg vendte snuden hjem af igen og fik min morgenmad...

Jeg ringede til min fys, for at høre om han havde et afbud, så han kunne kigge på min skulder, og det havde han heldigvis! Og det viser sig, at det ikke er min skulder, men min nakke den er galt med :/ Og det er åbenbart ret slemt, så han gav mig en tid igen i morgen kl.08.. Og så sagde han at jeg ikke skulle træne idag :( Det er jeg jo ikke meget for, men jeg lytter virkelig til, hvad mine behandlere siger til mig ang. træning, for de ved sku hva de snakker om! Så idag bliver en ren hviledag! Og så er det jo også MEGA vigtigt at lytte til sin krop! Og det er der mange der burde være mere opmærksom på, jeg har selv været dårlig til det før hen, men er blevet meget bedre til det!



Så bruger dagen idag på at pakke flyttekasser ud og sætte ting på plads, der er stadig lang vej endnu :/ Og i aften kommer min veninde K over, vi skal lige ind og kigge på nogle flybiletter, som vi skal bruge i Maj, Mere om det senere ... :P


Ingen kommentarer:

Send en kommentar