fredag den 29. marts 2013

Fredag!!!

Så blev det fredag! Og startede dagen med at løbe ind til FW, lave morgencardio, og løbe hjem igen, så det blev til 75min. morgencardio..

Hjem og spise morgenmad og ordne lidt ting inden at min veninde K og jeg tog ind for at træne, men kæft der var mange derinde, og det er selvfølgelig fordi de lukker tidligt på helligdage, så folk skal jo nå det inden 1500.. Så fik ik lige trænet mave, da der var helt fyldt, så det skal jeg lige ha gjort her hjemme..

Nu er jeg igang med at pakke mad til weekenden, da vi i aften tager til Ringsted for at se Loaded Cup i morgen og søndag, og jeg glæder mig! Jeg er sikker på at det bliver det vildeste show! Og så kommer DANA LINN BAILEY jo! Hun er så vild!!

Skal nok komme med nogle updates derovre fra..

Dagens træning:

75min. Morgencardio.

Bryst.
Triceps.
30min. PW hjem fra FW.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar