fredag den 29. marts 2013

Gourmetmad!

Jeg lovede jo at skrive lidt om den gourmetmenu vi skulle have i onsdags, og hold nu op den var lækker!! Det var virkelig en lækker menu, og det smagte helt fantastisk!

Først fik vi en forret som bestod af en kartoffel-porre suppe, og jeg har da nok aldrig i mit liv smagt sådan en lækker supper! Mmm...

Som mellemret fik vi noget rødspætte med laks og det smagte også vildt godt!

Til hovedret fik vi unghane bryst, mener jeg det var, med nogle rodfrugter, bagt kartoffel mos agtigt noget og rødbede puree.. Igen super lækkert! Hovedretten kan jeg ikke lige oploade et billed af, det vil ik rigtig virke :/

Og til dessert fik M det der er på det øverste billed her, nemlig Creme Brule med hjemmelavet vanilje is, og jeg fik det på det nedereste billed, som var 3 forskellige slags oste med smørristet rugbrød til, havde jo bedt om noget uden sukker, og det ost her smagte også rigtig godt..!


Men hvor følte jeg mig syndig bagefter! For der var da helt sikkert ikke sparet på fedtet, og fik da helt sikkert også indtaget en del flere kcal end godt var.. Men det var virkelig lækkert!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar