fredag den 29. marts 2013

Chek-ud, Grænsehandel og påskefrokost!

I går morges da jeg stod op ville jeg ned i FW og lave morgencardio, men de åbnede færst kl.08 pga. helligdag, så det ville jeg ikke kunne nå inden vi skulle spise morgenmad og cheke ud fra hotellet, så jeg gik en tur på 55min. istedet, men der var ikke meget fart over mig, shit mine baglår var ømme!! Følte virkelig at jeg vræltede!  Og det var faktisk den eneste træning torsdag, da det var hviledag..

Efter gå turen tog jeg et hurtigt bad, og så tog vi ned og spiste morgenmad, og derefter chekede vi ud, og kørte mod tyskland, da vi ville ned og handle lidt.. Det var dog ikke meget jeg købte, da jeg havde spurgt mine brødre of forældre om de skulle ha noget med, så havde faktisk ikke rigtig plad til noget til mig selv, det blev kun til 3 kasser Zero og 2 kasser Monsters Low Carb, og så mandler og noget sukkerfri chokolade.. :)

Efter vi havde handlet kørte vi til Vejle, for at besøge at vennepar af M´s, det var rigtig hyggeligt, vi fik en kop kaffe og lidt at spise inden vi kørte nord på igen..

Vi skulle spise hos M´s forældre, da de holdte en lille påskefrokost, så der fik vi igen rigtig lækker mad, og føler virkelig jeg har taget 5 kg. på i denne uge :/ Det ved jeg godt jeg ikke har, men sådan føler jeg mig, når jeg ikke har fulgt min plan :/

Torsdagens træning:

55min. Morgen PW...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar