tirsdag den 26. marts 2013

Træning, hygge og Hotelophold..

Startede dagen med en times powerwalk, ville gerne ha løbet, men mine lægmuskler havde altså brug for lidt hvile, de er trætte!

Efter morgenmaden tog M og jeg ud for at træne, han havde åbenbart travlt, selvom han godt vidste mit program ville tage mindst halvanden time, når jeg også skal lave cardio efter styrke, men det havde han ikke tid til at vente på! -Så det måtte jeg undvære idag :( Ihhh!

Kl.1130 kom der et af hans vennepar forbi, da de lige var i nærheden, og så kunne de jo lige se huset, og derefter tog vi ind og spiste frokost, det var rigtig hyggeligt!

Efter frokost kørte vi mod Horsens, da jeg havde booket et hotelophold til M og jeg, så nu befinder vi os i Horsens.. Vi tager lige en slapper inden vi skal ud og finde et sted at spise:)

Dagens træning:

60min. PW.

10min. Opv. På crosstrainer.
Dips.
Skulder.
Ben.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar