torsdag den 14. marts 2013

SÅ kan jeg ta' den lidt med ro igen..

.... For nu kan jeg kalde mig selv for Fitnessinstruktør !! YaY!!

Så nu er mine pendler ture frem og tilbage fra Aalborg-København slut! Og jeg glæder mig til at komme ind i min egen rutine igen, med træningen osv!

Selvom det dog har være super hyggeligt at bo hos min dejlige veninde! Tak for husly Babe! <3

Jeg startede ud med morgencardio idag inden vi gik igang med den skriftlige prøve, derefter havde jeg en times pause, inden jeg skulle op til den praktiske prøve..

De andre skal først op på tirsdag, men der var ingen grund til, at jeg skulle bruge 8-9 timer på transport, for 1 times eksamen, så mod et gebyr på 500kr, kunne jeg tage min idag :)
Så nu kan jeg holde velfortjent weekend!

Sidder nu i toget mod Aalborg, og det er pænt proppet! Fik med nød og næppe lige et klapsæde i en overfyldt familie vogn..

I morgen skal jeg aflevere nøgler til lejligheden, og så er jeg officielt flyttet i hus! Ret voksent hva? ;)

Weekenden står også på træningslejr med de andre skønne atleter fra teamet og vores seje coach, det blir helt sikkert en fed weekend! Jeg glæder mig hvertfald!

Dagens træning: (halv hviledag)

80min. Morgencardio som bestod af:
30min. med Løbe intervaller.
30min. PW.
20min. Crosstrainer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar