onsdag den 27. marts 2013

Onsdag i Horsens!

Jeg startede dagen med at lunte hen til Fitness World her i Horsens, jeg ville løbe intervaller, men nåede kun at løbe 2 gange 2min. Før min lyske begyndte at brokke sig, øv altså!
Så i stedet gik jeg incline på 10 på løbebåndet og sluttede af med 10min. På crosstraineren..

Da jeg kom tilbage til hotellet lå M stadig og sov, så jeg hoppede i bad og da jeg var færdig stod han op, så vi kunne komme ned og få noget morgenmad:)

Efter morgenmaden slappede vi lidt af inden vi skulle træne.. Jeg er startet op på mit nye program og det er først i denne uge jeg har kunnet køre det sådan rigtigt, og det er indtil videre rigtig godt!

Nu har vi lige fået lidt frokost, og tror vi tager hen i det center der ligger tæt på hotellet, inden vi i aften skal have 4 retters gourmet menu her på hotellet..
Var lige nede og høre om de kunne skifte desserten ud med noget uden sukker, og det kan de heldigvis godt:) Spændende at se hva det er så :)

Efter maden i aften tager vi måske i bio, nu må vi se hva vi finder på :)

Dagens træning:

80min. Morgencardio.

10min. Opv. På crosstrainer.
Pull-Ups.
Ryg.
Biceps.
Mave.
25min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar