tirsdag den 19. marts 2013

Morgenløb, Fys, Træning og nyt hår!

Min dag startede med at jeg faktisk har sovet elendigt! Øv altså! Jeg bliver virkelig påvirket af at jeg ikke får min søvn, og går nærmest og har det lidt feber agtigt, når jeg er i søvn underskud :(
Grunden til jeg har sovet dårligt, er fordi jeg har været så øm i hele rygsøjlen efter jeg var ved fys igår..

Nå men jeg stod tidligt op idag, så jeg kunne nå ud og løbe inden jeg skulle køre M på arbejde, og til min store overraskelse, var der heldigvis ingen snestorm! Jubii! Så afsted med mig! Det blev til 40min. men kunne godt mærke at jeg var lidt låst i bækkenet efter min behandling hos fys, så måtte ned og gå 1 enkelt gang :/

Hjem i bad og spise morgenmad, og så skulle jeg køre M, men han var syg, og tog derfor ikke på job.. Kl.08 skulle jeg ind til fyssen igen, og han fik revet og trykket på mig, og sagde det var lidt bedre idag, så det går da den rigtige vej! Skal kontakte ham i morgen, for at fortælle hvordan kroppen har det. Han gav mig dog lov til at træne underkrop i dag med let belastning.. :)

Efter fys tog jeg hjem og fik en lille lur, fik noget at spise, og så tog jeg med K ind for at træne, og selvom det ikke var meget jeg måtte, fik jeg alligevel trænet ben, mave og cardio.. Jeg undgik selvfølgelig de øvesler der gjorde ondt!

Efter træning kom min far et smut forbi og fik en kop kaffe, og hjalp mig med nogle ting på computeren, og så gav han mig et lift ind til frisøren,.. Nu er jeg snart helt blond igen, Yay! :P

Nu har jeg lige spist, og det vare ikke længe inden jeg hopper i seng :D

Har forresten belønnet mig selv med lidt nyt træningstøj, efter jeg bestod min eksamen i torsdag, og fik trænet i det idag, ligger billeder op af det i morgen :P


Dagens træning:

40min. MorgenLøb

10min. Opv. på crosstrainer.
Ben.
Mave.
25min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar