fredag den 1. februar 2013

Fyldt op!!

Det må næsten være gårsdagens overskrift.. Altså torsdag...

Mit hoved var fyldt fuldstændig op med arbejds/trænings fysiologi ! Utrolig spændende! - men da vi sluttede kursusdagen torsdag eftermiddag, ku mit hoved ikke rumme mere Info!

Dagen sluttede vi af med at teste vores kondital, og mit blev regnet til 55,1 og det er slet ikke så tosset :P
Jeg valgte metoden hvor man løber en Cooper test og beregner det ud fra distancen, man når at løbe på de 12min.
Men man kan gøre det på flere forskellige måder ..

Torsdag var også en dag hvor jeg fik lavet en del cardio! Har regnet ud, at jeg forbrændte næsten 1400kcal. bare på cardio.. Så at der røg lidt ekstra kcal indenbords igår aftes, i form af mandler, tranebær og frugt, det går nok ;)

Torsdagens træning:

45min. Morgenløb+ 30min. På crosstrainer.

Coopertest (12min. Løb, max. Gas!).

Ryg .

25min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar