mandag den 1. april 2013

Undskyld....

.... Ved godt jeg lovede at komme med opdateringer fra Loaded, men det magtede jeg ikke lige over mobilen.. Så her kommer der lidt om min weekend til Loaded..

Fredag kørte vi derover af ved 18.30 tiden, og vi havde lånt en lejlighed i Næstved, så det var super rart at vi kunne bo der istedet for på et Hotel.. Vi ankom derovre ved 23 tiden, og så var det bare at fordele sovepladserne og så på hovedet i seng, da vores planer lørdag skulle starte tidligt..

Lørdag stod vi op ved 6 tiden, så vi kunne nå at få morgenmad, inden vi kørte til Ringsted for at nå dagens træning i FW inden forbedømmelserne startede kl.10.. Jeg fik trænet ben, skulder, mave og cardio, og derefter i bad og så kørte vi mod Loaded..

Det var super fedt! Og der var nogle virkelig flotte atleter, og de stod alle super skarpt! Om lørdagen var det alle de store klasser der skulle på scenen.. Udover alle atleterne var der jo også gæste posere, og heriblandt Dana Linn Bailey, som jeg jo har et lille crush på, hold nu op hvor er hun flot! Og IRL er hun nok endnu flottere, og så var hun bare så sød at snakke med, for ja jeg fik nemlig snakket lidt med hende :P Super fedt! Her er et par billeder af hende fra Loaded:


Hvis jeg kan få en krop der bare minder om hendes, så ville jeg være ovenud lykkelig! Mm Mmm!

Lørdag blev en ret sen dag, og vi var først i lejligheden i Næstved, igen ved 23.30 tiden.. Så her var det igen bare på hovedet i seng inden vi skulle op igen..


Søndag droppede vi træningen og holdt en hviledag, da det ellers ville gå ud over søvnen, og søvn er altså vigtig!
Vi nåede kun at se slutningen på forbedømmelserne, men godt så det ud! Herefter var der en laaaaang pause, kun afbrudt af 45mins. seminar med Dana og hendes mand Rob, det var super godt og lærerigt, lækkert at høre om Danas rutiner og kost, og herefter var der en lille pause igen, inden finalen begyndte.

Det var igen nogle flotte atleter og jeg syntes ikke der var nogle der faldt udenfor.. Og det var virkelig et stærkt felt i alle klasser..

Jeg har fået utrolig meget motiovation for at stå på scenen om kun 5 måneder ca. det bliver super fedt! Jeg glæder mig meget!

/ Out...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar