tirsdag den 18. juni 2013

De der dage..

Hvor man står op og morgen og stadig er øm efter bentræningen for 3 dage siden, og skal ned og ro, puuuuuha! Jeg magtede virkelig ikke at skulle ro i morges! Og hele vejen derne tænkte jeg:"Jeg magter ikke at ro idag! -Okay, jeg tager max.10min!" 
Og så lige pludselig har man siddet der på romaskinen i 60min.!! Og roet 12.730m!! Bum! Hvor kom det lige fra? Men godt, det var det!! Og så tog jeg lige 10min. På løbebåndet bagefter, hvor jeg bare gik, for at køle lidt ned... 


Så har jeg eksperimenteret lidt med min nye madplan, hvordan er det sjoveste/lækrest at spise æggehvider.? Jeg prøvede dette: 

 
Det blev til små marengs! De blev dog ikke så sprøde som de skulle, så prøver lige på en anden måde næste gang :)

Dagens træning:
Morgencardio:
60min. Roning. 10min. På løbebånd.

Styrketræning:
Dips.
Ryg.
Mave.
Øve poseringer.

.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar