tirsdag den 11. juni 2013

Ugens træning uge 24!

Mandag: 
Morgencardio:
60min. Crosstraining i FW. Samt 35min. Cardio fordelt på løb og crosstrainer.
Styrketræning:
10min, opv. På stepper.
Pull-ups.
Ryg.
Biceps.
Mave.
25min. Cardio
Senere:
60min. TachFit

Tirsdag: 
Morgencardio:
60.min. På rulleskøjter.
Styrketræning:
10min. Opv. På crosstrainer.
Dips.
Ben.
25min. Cardio.
Senere:
Roning.
Skulder.


Onsdag:
Morgencardio:
60min. Intervalløb. Incl. Opvarmning og afløb.
Styrke:
Pull-ups.
Bryst.
Triceps.
Mave.
25min.cardio.
Senere:
40min. PowerWalk.


Torsdag:
Morgencardio: 
75min. Fordelt på Romaskinen, Crosstrainer og Løbebånd.
Senere: 
15min. Løb.



Fredag:
Morgencardio: 
60min. Morgencardio.
Styrketræning:
Pull-ups.
Ryg.
Mave.
25min. Cardio.


Lørdag:
Tung ben!
25min. Udendørs gåtur.



Søndag:
Morgencardio:
65min. PW
Styrketræning:
Bryst.
Triceps.
Dips.
30min.cardio.

1 kommentar:

  1. bare når jeg ser dit trænings program tænker jeg skal du ikke have hviledage ind i mellem hvis jeg skulle træne sådan der hver dag gik jeg død

    SvarSlet