søndag den 23. juni 2013

Lazy sunday? Og så alligevel ikke..

Jeg har seriøst været træt og doven idag! Der har slet ikke været gang i mig!

Stod lidt sent op og gik hjem til min far, da jeg ville i spar for at hente skyr på tilbud, og der ligger en spar købmand lige hvor han bor, og så kunne jeg jo besøge ham samtidig.. 
Men de havde ikke skyr! Det er åbenbart en kwik spar, og de føre ikke det samme som spar.. Meget underligt..

Jeg fik drukket lidt kaffe hos min far og afprøvet min bærbar som han har fikset, den er nu super hurtig!! Mega fedt! Var helt holdt op med at bruge den, da det tog en krig bare at starte den op, men nu kan jeg bruge den igen, lækkert! 

Så kørte han mig hjem og vi var lige i spar så jeg kunne købe skyr:
Vi kiggede faktisk også i Euro spar, der havde de godt nok skyr, men ik på tilbud! Så måtte vi jo finde en helt almindelig spar.. Ja nemt skal det jo ikke være :) 

Derefter slappede jeg af på sofaen, som sagt har jeg virkelig været sløv idag, så fik da vist lige en lille lur :)

Men SÅ skulle jeg altså også igang! Så jeg fik ordnet lidt praktiske ting på computeren, tømt opvaskemaskine, lavet lidt mad osv. Og så tog jeg ned i FW.. Kunne dog mærke at jeg ikke skulle styrketræne idag, så tog endnu en hviledag væk fra vægtene, men så lavede jeg cardio istedet..

Det blev til en god omgang hvor jeg både stod på crosstraineren, brugte sjippetorvet, løbebåndet og så fik jeg lavet genoptræningsøvelser til skulderen :)

Nu slapper jeg bare af igen, inden jeg hopper i seng :)

Nårh ja, jeg har bestilt overnatning til weekenden hvor debutantstævnet finder sted, det var heldigt jeg fandt noget, for der er efterhånden ved at være booket op de flester steder i Ringsted..  Men nu er jeg sikret! Fedt!

Dagenstræning:
Morgencardio: 35min. PW.

Senere: 115min. Div. Cardio ;)

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar