torsdag den 27. juni 2013

Det var den der challenge...

Jeg lige lovede at fortælle noget mere om..

Som sagt har jeg mit pulsur på til hver cardio, så jeg kan se hvad jeg forbrænder..

Og så vil jeg i en lille cyklus på to uger af gangen forsøge at forbrænde mere i uge 2 end i uge 1., Ville egentlig gerne gøre det i hver uge helt op til Debutant, men så kommer jeg vist til at overdrive cardio delen ret meget hvis jeg hver uge fra nu ville forbrænde mere end jeg gjorde foregående uge.. Og så ender jeg helt sikkert ud med nye skader! :/ Så jeg prøver med dette.. Måske jeg sætter det op til 3 ugers cyklus :P


Så i sidste uge forbrændte jeg: 5340kcal udelukket på Cardio..
Så i denne uge vil jeg slå dette..  Indtilvidere i denne uge har jeg forbrændt: 5055kcal... Så det skal jeg nok nå..

Sådan ser mit pulsur ud, når jeg aflæser kcal der er forbrændt.. :)


Og det er selvom jeg har fået sat begrænsninger på af min fys :/ Var til behandling i Tirsdags, fordi jeg havde noget i nakken der havde sat sig fast, men fik ham også lige til at kigge på min hofte, den var ik for god :/ Så han rådet mig til at holde mig lidt i ro med hensyn til Cardio, og fokusere mere på overkroppen de næste par dage, og lave øvelser hvor jeg har en del rotation med, så jeg ikke låser igen, har det med at låse midt på rygsøjlen, så jeg ikke kan dreje hovedet helt så meget som jeg plejer, og det er skidt!

Så idag bestod min rygtræning af en masse rotationsøvelser, men det går samtidig også lige i maven, hvis man er god til at spænde op, så det var en god træning! Det blev ikke til nogen Morgencardio idag, grundet det min fys sagde til mig..

Overvejer også at lave mit split program om.. Køre pt. 3-split, men vil gerne lave det om til et 4-split, så det vil jeg lige prøve at lege lidt med her i weekenden, hvordan det så skal sættes sammen, for at jeg får mest muligt ud af mine træningspas :)

Nu skal jeg snart til Hjørring på Job i FitnessDK.. :)

God Torsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar