onsdag den 5. juni 2013

Onsdag, Grundlovsdag og farsdag..

Har nu ikke fejret noget af det særlig meget, har dog her til aften spist sammen med min far hos min bror og svigerinde, min sidste bror skulle desværre arbejde..
Vi fik kyllingeburger:) Eller de fik, jeg fik salat/grøntsager og en kyllingebøf.. Men godt det var det!

Så har jeg selvfølgelig fået trænet! Og så har jeg lavet en aftale med en anden afdeling af FOKUS FITNESS, hvor jeg skal ud og snakke med dem i morgen, så jeg lige kan blive sat ind i tingene derude, så jeg kan begynde at få vagter allerede fra næste uge! Fedt mand!!

Ellers har der ikke været det helt vilde på programmet idag..


Dagens træning:

Morgencardio: 
60min. Fordelt på stepper og løbebånd.

Styrketræning:
Pull-Ups.
Ryg.
Biceps.
Mave.
25min. Cardio.


.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar