fredag den 14. juni 2013

Undervuderet?

Jeg har lige taget en lur!! Årh det er længe siden jeg har gjort det midt på dagen! Tror jeg har undervuderet det lidt, for nøj hvor var det godt til mig! Tror virkelig jeg må ha haft brug for det! 
Og jeg drømte endda! Jeg plejer aldrig at huske hvad jeg drømmer, så det må virkelig ha været en god lur! Det var dog en ret underlig drøm, men hyggelig det var den.. Hehe.. :) 

Indtil videre idag har jeg lavet morgencardio, tilberedt mad til de næste mange dage, gjort lidt rent, vasket tøj og taget mig en lur, skønt! Har valgt at udsætte min styrketræning her til eftermiddag, så når jeg også at få min frokost inden, tror jeg har lidt mere energi så, kombineret med den lille lur jeg fik tidligere :) 

Jeg skal ind og hente min iPhone fra rep. idag, men umiddelbart hvad jeg kan se på hjemmesiden, så har de ikke kunnet finde nogle fejl på den, så de har bare sendt den tilbage som den var.. Øv! Men overvejer at købe en 5'er, og så købe med et abbonement, hvor jeg får et ekstra simkort med, som jeg så kan sætte i den iPad som jeg tænker at købe.. 
Men det skal jeg lige ind og kigge på senere idag sammen med min Bror, han arbejder nemlig for Telenor, så satser på at han har lidt mere styr på det end jeg har.. :) Nu må vi se..


I aften skal jeg være sammen med nogle tøser, vi har nemlig en fælles veninde, som er hjemme på Leave, så hun er i det Nordjyske for at besøge os :) Dejligt! De skal vist lave lasagne, så jeg tager min egen mad med.. Jeg eeeeeeeelsker ellers lasagne.. Men det må jeg vente med til jeg får en spisedag.. 
Som forhåbentlig er snart...

God Fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar