søndag den 9. juni 2013

Fællestræning med Teamet!

Idag søndag sov jeg længe! 
Havde sat alarmen til kl.09, men vågnede kl.08, men det var nu stadig at sove længe for mig..

Op og få noget morgenmad, og så gik jeg og lavede lidt herhjemme, inden jeg fik mit måltid nr.2, så jeg kunne komme afsted til fællestræning med de andre fra teamet, vi skulle mødes kl.11..

Jeg startede ud med konkurencetræning sammen med coach.. Jeg har forbedret mig i både pull-ups og dips, men havde desværre tilbagegang på roning, men jeg er godt klar over hvorfor, så det må jeg jo bare arbejde på!!

Efter konkurencetræning fik jeg trænet ben og skuldre, og så gik vi alle ind og fik øvet poseringer.. Det var rigtig godt til mig! Kan godt mærke, at jeg ikke har øvet så meget :/ Det skal jeg altså til!! 
Der blev også taget billeder af vores poseringer, dem vil jeg lige ligge op i løbet af ugen.. ;)

Efter fællestræning kørte jeg hjem til min far med bilen, og så løb jeg hjem fra ham af, det var en lækker tur, og vejret var jo virkelig lækkert!! 

Her til aften har jeg været i Bio med min bror, svigerinde og far.. Vi fik set Tømmermænd i Vegas 3, den kan godt anbefales! 

Nu. Ligger jeg i sengen, og må heller til at putte, så jeg er frisk til en ny uge i morgen, med masser af træning, madlavning og mere job til mig! Ja tak! ;)

Søndagens træning:

Konkurencetræning.

Ben.
Skulder.
Posering.

6km. Løb.

.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar