tirsdag den 18. juni 2013

Ømme stænger!!

Hov, denne skulle have været udgivet igår, men I får den da bare nu:

Årh hvor jeg kæmpede en kamp i morges for at komme afsted til morgencardio, for shit hvor har jeg ømme ømme stænger! Det var virkelig god træning i lørdags!! Men jeg kom da afsted, og fik en god omgang! Og tog 70min. Fordelt på crosstrainer og løbebånd..

Efter morgenmaden var jeg virkelig træt! Har også sovet ret dårligt i nat, så jeg tog lige en lille lur på sofaen, det var lækkert!

Derefter gik jeg igang med foodprep! For har jo fået ny kostplan fra idag!!
Troede ikke der ville blive skåret meget, men der er alligevel røget 300kcal! Og jeg såiser nu mere protein og mindre kulhydrat, fedt er stort set samme mængde..  Billed fra foodprep:
Ja jeg skal til og have 200gram æggehvide, og havde altså kogt alle mine æg! Så måtte jo pille blommen ud af dem alle.. Og så havde jeg ik taget nok kylling op af fryseren, så måtte lige koge det, for at tø det op, men det er nu også smart syntes jeg, så bliver det ikke så tørt, og så giver jeg det bare lige lidt på panden bagefter med krydderi på :) Lækkert!

Så var jeg inde og træne pull-ups, skuldre og biceps.. Bagefter kom min mor lige for at hente min gamle iPhone, så min lillesøster kunne få den..

Så har jeg været på arbejde et par timer, til tachfit i fitness for lige,  og her til aften har jeg set filmen Alle For 2, sammen med en kammerat, den er altså sjov! Men jeg er også helt tosset med komedier! 

Dagens træning:
Morgencardio:
70min. Fordelt på crosstrainer og løbebånd.

Styrketræning:
Pull-ups.
Skulder.
Biceps.
15min.cardio.

Senere:
TachFit.

Nu hopper jeg i seng!
Godnat!

.<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar