onsdag den 26. juni 2013

Træthed? Dovenskab? Energiforladt?

Det er vist pt. det der har ramt mig.. Eller så er det diæten der dpiller ind pt.? Og det tror jeg nu det er.. Følger også en del andre atleter som er på diæt nu, og jeg kan læse at jeg kangt fra er den eneste der er ramt af diæten pt..

Men derfor er bloggen da ikke glemt! -Men mit overskud til at få skrevet er ikke så stort pt. og jeg har heller ikke meget at fortælle faktisk, for basic så fungere mit liv sådan her nu:



Og så er der jo lidt arbejde også.. Og de små spontane aftaler jeg laver når jeg har overskuddet..

Jeg er begyndt en lille challenge mod mig selv...
Den går kort sagt ud på, at jeg skal forbrænde flere kcal dag for dag i løbet af en uge, og forbrænde mere denne uge, end jeg gjorde i forrige, og sådan vil jeg gøre 2 uger af gangen, så når jeg kommer til slutninge af denne uge, som jeg vælger er fredag, så skal jeg have forbrændt mere end jeg gjorde i sidste uge.. Og det ser ud til at lykkes for mig :)
Kan ikke give jer nogle tal lige nu, da jeg ikkelige har dem her, men det gør jeg senere idag..
Og så skal det lige siges, at jeg kun tæller de kcal med, som jeg forbrænder under cardio, ikke under styrke, da det er meget forskelligt alt efter hvad jeg træner..

Jeg vender tilbage i aften med mere om min challenge.. Og om en ny skade, desværre :/

Hvis I er utålmodige på mine indlæg og savner billeder, så fang mig på Instagram under navnet: aknice    Der er jeg lidt mere aktiv pt.

.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar