søndag den 2. juni 2013

Tornerose, vejning, løb og måling hos coach!

Pyyh sikke en søndag!
Men en lækker søndag!

Den startede dog lettere forvirrende. -Jeg havde sat vækkeuret til 0730, så jeg kunne komme ud og løbe inden jeg skulle til Crosstraining i FW med en veninde kl.1030..men af uforklarlige årsager ringede mit vækkeur altså ikke, og vågnede først kl.10!! 
Og da jeg gik i seng kl.23, har jeg altså sovet i 11timer! Jeg har åbenbart haft brug for det.. 

Jeg hoppede på vægten, og overraskende nok sagden den kun +0,2kg! Det overraskede mig virkelig!

Men det var en glædelig overraskelse!

Men ja jeg nåede jo så ikke til Crosstraining, men så ville jeg forsøge at løbe, det er jo faktisk ved at være hvertfald en måned siden jeg har løbet pga. min ankel, men jeg prøvede det af idag, og det gik sådan nogenlunde.. Havde ikke så meget fart på idag, for må hellere starte lidt roligt ud.. 

Kl.13 skulle jeg ud til coach og måles.. Puuuuh jeg var godt nok nervøs! Især pga. det var lige efter ferien! Men hallo!! -Den var 15,1! Dvs. den faktisk er faldet 0,3%!! Ja det er ikke meget, men trods mine udskejelser på ferien syntes jeg det var ret godt! Havde også tabt mig et par cm. Rundt omkring, nice!

Nu glæder jeg mig til at se hvad der sker de næste 14 dage når jeg atter er tilbage i mine vante rutiner!

Dagens træning:
Morgencardio:
55min. Roligt løb.

Styrke:
Ben.
Skulder.
25min. Cardio.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar