fredag den 14. juni 2013

Lidt stress?

Jeg kom lidt sent ind og træne idag, da dervar nogle andre tng der trak lidt ud, og energien var sku lidt væk :/ Og havde lige pludselig alt for lidt tid :/ Men jeg nåede en god omgang ryg træning, lidt mave, og så skippede jeg Biceps :/  Men så må de altså lige få en tur i morgen! Men eftersom man bruger Biceps ret meget under ryg træning, så er det nu ikke verdens undergang, at jeg ikke lige fik dem med idag..

Meningen var så at efter træningen skulle min bror med ind i Telenor, så han kunne være med til at hjælpe mig med at få det rigtige abn, osv.. Men så skulle han arbejde over!! Så han nåede det ikke :( Øv! Så jeg måtte jo selv tage derind...

Så sveddryppende lige efter træning tog jeg derind, klokken var 1830, og butikken lukker kl..19, så måske de syntes jeg var liiiidt irriterende? Haha.. 
Men men men!! Jeg købte altså en iPhone 5! Yay! Den vil alligevel ikke koste mig mere om måneden end den gamle jeg har, så det er sådan set bare en forlængelse af den gamle afbetalingsperiode.. Og så har jeg købt det store abn. så jeg får det ekstra simkort til min kommende iPad, og så køber min søster min gamle 4! Bum bum..

Købte lige et tøse cover med med det samme.. Og så har jeg købt forsikring på den, så uanset hvad der sker med den, så kan jeg bare få en ny, det er sku da smart! :) 




Nå jamen pga. jeg skulle nå det med telefonen, så nåede jeg ikke hjem til de tøser her til aften, men de er på vej hjem til mig nu! Det passer mig lidt bedre, kan godt mærke at diæten påvirker mig lidt pt.. Skal helst ik ha for meget om ørene, så stresser jeg liiiidt for hurtigt... :/

Nu vil jeg hygge med de tøser når de kommer..

God weekend!

Dagens træning:
Morgencardio: 
60min. Morgencardio.

Styrketræning:
Pull-ups.
Ryg.
Mave.
25min. Cardio.

.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar