onsdag den 19. juni 2013

Som jeg lovede...

Ville jeg jo ligge et billed op af min nye cykel! Jeg siger jer den er hurtigt! Hehe..


Tadaaa! Er den ikke fiiiin? Var ude og cykle tidligere idag, da jeg skulle hente mit pulsur, som havde været til rep. Og nu virker det! Jubii! 

I morges brugte jeg mine rulleskøjter til morgencardio, det var dog en glat fornøjelse, da der var meget nyt asfalt der hvor jeg rullede, plus at det regnede lidt..

Jeg har eksperimeteret med mine æggehvider endnu engang: 


De blev faktisk rigtig gode! Og så sammen med en iskaffe til! Nam nam..!

Så har jeg været på cafe med nogle veninder her til aften, det var super hyggeligt! Jeg havde dog spist hjemmefra jo, men hold op hvor så de burgere og salater gode ud som de fik!! Jeg glæder mig altså til en spisedag når jeg er under de 60kg!! Åhh jeg håber det er snaaaart! 

Jeg tog hjem før de andre, da jeg godt kunne mærke trætheden melde sig, og her senere på aften, der får jeg svære ved at holde fokus, så lige om lidt vil jeg bare hoppe i seng! 

Dagens træning:
Morgencardio:
60min. På rulleskøjter.

Styrketræning:
15min. Opv. På crosstrainer.
Pull-ups.
Ben.
Skulder.
25min. Cardio.

.<3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar