torsdag den 20. juni 2013

Kaffe!! Undersøgelse på sygehuset og sen træning...

Jeg har købt kaffe idag! Og ikke hvilken som helst kaffe! 
Jeg var inde i byen en tur sammen med Rikke fra Teamet, der var lige noget vi skulle se efter, og jeg skulle købe en gave til en kammerat.. Og så var det vi faldt over det kaffe her med Aroma smag! Nøøøøj jeg siger det dufter sååååå godt! Og syndigt!! Jeg købte en i salling med chokolade aroma, og en i en kaffebutik med chokolade og cherry smag, vi har kun smagt den med chokolade/cherry smag, men hvor er den bare god!!


Jeg købte også Raw lakrids powder, det dufter også vildt godt! Og kan bruges i skyr, i sine æggehvider, oven på frugt osv. osv.. Så lækkert!! 

Efter vi havde haft vores lille kaffedate hjemme på min altan, skulle jeg ind på sygehuset til undersøgelse, det tog ca.30min. Det var mest en masse spørgsmål, og så undersøgte han hele mit bevægeapparat, samt reflekser og følesans, så nu skal det så gå videre til arbejdsskadestyrelsen, og så må vi se hvad der sker.. Jeg håber jo på noget erstatning, da jeg har døjet meget efter den ulykke, for godt et år siden nu..

Efter undersøgelse tog jeg ind og fik ordnede mine bryn, da de efterhånden var blevet ret lyse, og nu er de bare fine, dem er jeg glad for! Hehe..

Jeg kan lige tage et billed imorgen, så man kan se forskellen på dem før og efter..

Så tog jeg hjem for at spise eftermiddagsmad, inden jeg tog ind for at træne..
Idag prøvede jeg mig frem med dette:


Til eftermiddag får jeg nemlig: 150gram. Kylling og 200gram æggehvider..
Idag lavede jeg æggehviderne til is og resten til en lille "kage", hvor jeg hældte lidt kcalfri chokolade sirup på, fra waldenfarms, og så lavede jeg en iskaffe til.. Mmm..

Og så var det ind og træne bryst, triceps, mave og cardio! 
Så det blev lidt sent med aftensmaden idag, men nu er jeg faktisk klar til at hoppe i seng!

Dagens træning:
Morgencardio:
5000m. Roning, samt 70.min. Fordelt på stepper og løbebåndet.

Styrketræning:
Opv. 10min. Løb.
Bryst.
Triceps.
Dips.
Mave.
25min. Cardio.

Godnaaaaaat! .<3 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar