lørdag den 29. juni 2013

Dips, Kcal, Arbejde, FitKitchen, Afslapning osv...

Ja jeg ved godt jeg ikke har opdateret så meget om mine træninger den sidste uges tid, men det er fordi jeg ikke har trænet helt som jeg plejer, og er igang med at finde ud af mit nye program, som jeg er ved at lave.. Skal lige have coach til at kigge på det idag eller i morgen :)

Men kan fortælle at jeg fik trænede skuldre og biceps igår, og mine skuldre kan virkelig mærkes idag, tog også dips igår, og tror jeg slog min pr. ;) dips er en af de øvelser der virkelig er hårde for min krop, og hvis det ikke var fordi jeg skulle stille i AF, så ville jeg heller ikke træne den så meget som jeg gør, for sommetider er det ligefrem smertefuldt for mig!  Men hvis jeg vil stå godt i min klasse til debutant, så er det dips der skal til!! :)

Min lille challenge har jeg allerede slået for denne uge, jeg er nået op på hele: 7100 forbrændte kcal, kun ved Cardio!! Men igår gav jeg den virkelig også gas!! Det kørte bare for mig! Hehe.. Og i sidste uge forbrændte jeg "kun" 5340kcal.. Så det er noget af en forbedring, og det er selvom jeg har holdt helt hviledag idag! Mon jeg kan slå den i næste uge?;)



Jeg har været på arbejde i FitnessDK idag i Hjørring, hvor jeg har haft en åbningsvagt, så jeg kan begynde at åbne alene deroppe, og så kommer jeg til at fungere som Receptionist, Træningsvejleder, Hold Instruktør og Personlig Træner :D jaja, jeg kan da det hele ;)  
Idag var jeg også med ude på en messe deroppe.. Det var dog udendørs, og vejret var ikke ligefrem med os, så det var lidt en kedelig fornøjelse.. :/



Her senere idag der kommer min coach forbi, hvor vi skal filme noget til hans nye projekt, som hedder FitKitchen, hvor der skal laves sunde og nemme opskrifter til den sunde livsstil og til når man er på diæt.. Så der skal jeg komme med mit bud på 3 nemme og lækre opskrifter :) 



I aften skal jeg se film med min kammerat og ellers bare slappe af, det skal der jo også være plads til :)


I morgen skal jeg hjem til Coach og måles og vejes.. Jeg er liiiiiidt spændt... Syntes nemlig ikke helt denne uge har kørt som den skulle.. Men nu må vi se...

Og efter målingen skal Lykke, Rikke og jeg til Århus, for at have taget nye mål til vores scene bikinier :) Glæder mig mest til at se deres, da min jo bare skal være sort, hvor deres derimod er fyldt med farve, sten, glitter og glimmer.. Det er lidt mere spændende :)

Nu vil jeg smutte igen, er ikke helt på toppen idag, så tror det er godt til mig med en hviledag!

Der er idag kun 70 dage til at jeg står på scenen!!! 


Husk forresten at I nemt kan følge min blog ved at downloade den app der hedder BLOGLOVIN via APP STORE, og så tilføje min blog, så behøver I ikke bruge et link hver gang, men bare klikke jer ind på APPEN og se om jeg har opdateret, det er dælme smart ;) 
http://www.bloglovin.com/


God weekend! .<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar