fredag den 21. juni 2013

Foodprep og sjip!

Ja så blev det jo så weekend endnu engang!

Jeg har lavet en maaaaaasse kylling idag, så jeg bare kan tage bokse ud af køleskabet de næste mange dage:) Det er så dejlig nemt :)

Jeg har endnu engang eksperimenteret lidt med mine æggehvider.. Jeg prøvede at lave is idag, godt nok ud af min skyr, men tilsatte lidt pisket æggehvide og satte det i fryseren, det blev faktisk ret lækkert,! Havde puttet noget af det der lakridspulver i, så det blev til lakridsis :P 


Jeg har også forberedt min mad til i morgen, da jeg jo skal til poseringsseminar sammen med de andre piger fra teamet, så til i morgen har jeg lavet pandekager ud af mine æggehvider:


Ser de ikke lækre ud? Glæder mig allerede til dem :) Mmmhm...

Jeg har faktisk opdaget en sjovere måde at lave cardio på efter mit styrkepas nu! Jeg syntes tit og ofte det er dødsygt at stå på en cardio maskine i længere end 10min. af gangen, men jeg gør det nu alligevel.. 

Men idag tog jeg mit sjippetorv i brug! Det var sku lidt sjovere, og kunne sagtens holde pulsen oppe! Så da jeg sluttede min træning af idag, blev det 25min. med sjip, push-press med kettelbel, swings og air-squat! Kææææft det var godt! Mine skuldre var helt færdige! Og det var netop også skuldre, samt biceps jeg havde trænet inden, har garanteret ømme skuldre i morgen! Lækkert!


Dagenstræning:
Morgencardio:
30min. Løb, samt 30min. PW.

Styrketræning:
10min. Sjip som opv.
Skuldre.
Biceps.
25min. Cardio. "Cirkeltræning"

.<3 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar