mandag den 10. juni 2013

Sikke en mandag!!

Ohh my!

Dette har virkelig været en mandag!! I ved sådan en mandag hvor meget går galt!

Jo keg startede jo med mit lille stunt med havregrøden i morges, øv! Ud i mikrobølgeovnen, hælde det ud over armen på mig selv og ned i vasken, floot! 

Så har jeg forberedt mad: 
Hvor jeg i første omgang valgte at brænde risene på! 
 Virkelig flot!

Så jeg magtede ikke at prøve gen, så jeg lavede bulgur istedet for, haha..

Men så kom der en lækker suprise! 
Ta daaaa! Posten kom endelig med det jeg havde bestilt fra Bodystore!! Og havde altså bestilt inden Pinsen, så har virkelig manglet det! 

Dette var hvad jeg havde bestilt:

BCAA 2stks, Waldenfarms syrup og dressing, diet noodles og goodlife proteinbars.

Har virkelig manglet mit BCAA fra Xtend! 

Så har jeg selvfølgelig fået trænet! 
Og så har jeg fået min nye cykel! Jubii! Og den køre som en drøm! Skal nok lige få taget et billed af den! 

Jeg har været på job i FokusFitness, min første vagt til programlægnig, det var bare 2 timer og det gik fint :)

Så har jeg prøvet TachFit i FitnessForLife, har ikke prøvet det før, men jeg syntes det var godt! Og det er en anderledes måde at træne på, og det er altid godt med noget nyt!

Derefter skulle jeg over og ha massage, og ville lige hæve penge først, hævede 200kr, og da jeg skulle betale, ja så var de væk!! Må ha glemt dem i hæveautomaten! Det er virkelig dumt! Og jeg ærger mg virkelig over det!! Det er dog den dummeste måde at bruge penge på! 

Og så har jeg 2 gange idag glemt noget i lejligheden på 5.sal, som jeg måtte hele vejen op efter igen! Er der måske ved at komme lidt diæthjerne over mig? I think so! :/


Men det var sku lækkert med massage! Har også haft ondt i skulderen de sidste par dage, så håber det har hjulpet lidt på den :)

Dagens træning: 
Morgencardio: 
60min. Crosstraining i FW + 35min.cardio fordelt på løb og crosstrainer.

Styrketræning: 
10min. Opv. På Stepper.
Pull-Ups.
Ryg.
Biceps.
Mave.
25min. Cardio.

Senere:
60min. TachFit i FitnessForLife.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar