søndag den 16. juni 2013

Gåtur, træning og hygge..

Jeg kom ret sent i seng igår, da jeg havde besøg af tøserne, så jeg valgte at sove lidt længere idag, det var nu rart nok:) 

Startede dagen ud med en hyggelig gåtur på 65min. Og spiste morgenmad da jeg kom hjem, fik jeg min grød og shake som sædvanligt, elsker bare min havregrød!!

Derefter blev jeg træt, virkelig træt!! Så lå faktisk bare på sofaen og puttede i et par timer, inden jeg skulle ind i FW og mødes med min veninde Fie, som var på besøg fra KBH af, så hun havde lige et par timer hun kun sætte af til mig, inden hun skulle med flyet, skønt!! 

Jeg fik trænet Bryst og Triceps idag, mødte 2 af de andre fra Teamet derinde, så fik lige lidt hjælp til Bænkpres, hvilket var skøøøønt! Så ku jeg lige træne det tungere! Det var lækkert! 

Kan også allerede idag virkelig mærke mine lår efter den super lækre ben træning igår! Der er altså langt op på 5.sal idag!! Det bliver garanteret endnu værre i morgen! Autch!!

Efter træningen tog Fie og jeg hjem til mig og spiste frokost, og nu er hun lige taget afsted mod lufthavnen..

Jeg overvejer lidt at tage ned i FW og lige tage 30min.cardio.. Bare fordi jeg kan :) Hehe..


God Søndag!

.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar